Wednesday, May 25, 2011

ARAHAN ALLAH DAN RASULNYA : AWAS GOLONGAN PERLU DIHINDARI INI..!!

Sorobunis Raqim
ARAHAN ALLAH DAN RASULNYA : AWAS GOLONGAN PERLU DIHINDARI INI..!!

Golongan tidak mengetahui bahawa mereka tidak mengetahui – Di mata pelajar teknikal “G4” atau “DDP”(defect+delay+penalty/cacat+lengah+wajib dihukum/diragging) atau golongan bodoh sombong, “Parasit” dan MUNAFIQ, menumpang seterusnya bakal memecah-belahkan dan merobohkan seluruh organisasi. 7 Saf ahli neraka ;
Munafiqun – Abdullah bin Ubai (Rasulullah SAW hadiah jubahnya sebagai kafan beliau, tapi tidak menyolatkanya)
Musyrikun – Namrud (zaman Nabi Ibrahim)
Zindiqun – (Abdullah bin Saba’ – Yahudi menyamar Islam/sekutu Yahudi)
Zalimun – Firaun (Isterinya ahli syurga)
Fasiqun – Yazid bin Muawiyyah(anak penulis wahyu/bunuh cucu Nabi)
Jahilun – Abu Jahal (Bapa saudara tapi upah bunuh Rasulullah SAW - 100 ekor unta/=100 buah Pajero now)
Murtadun – Akan disahihkan oleh Imam Mahadi a.s kelak ketuanya/kepalanya/imamnya.(yang dicari oleh semua D7,D8 & D9 untuk meraih anugerah/reward Barakatul Habsyi – kepala dibayar..!!) dan APAKAH 5 TANDA DAN NATIJAH GOLONGAN INI..??
Tertolak di Kaabah atau Tanah Suci atau dikiaskan “Tangan kanan Allah di bumi”. Nabi pesan hindarilah daripadanya.
Hidup bersendiri atau dalam komuniti yang mereka sendiri tidak kenali. Yang tiada formula 3B dalam hidup mereka, dan enggan diajar dan enggan belajar serta mengikut kemahuan nafsunya semata serta dikuti beberapa yang sempat ditipu olehnya/dijadikan hambanya/pak-turut. Jika usia hingga hampir tamat usia muda(40) masih belum dalam jemaah “3B”, maka suul khotimah penyelesaian terbaik(ilmu 3B untuk di amal sebelum berakhir usia muda manusia).
Tanpa 3B, Jika anak ia anak durhaka, jika suami ia suami dayus, jika isteri ia seorang isteri nusyuz dan golongan ini akan mengubah segala hukum Allah serta menggunakan agama nenek moyang Raja Melayu(Islam) sebagai jambatan mengambil kesempatan memuaskan segala kehendak hidupnya di dunia ini. Yang bodoh/buta kayu/idiot/jahil murakkab/tiada makrifatullah akan diperguna/diperkuda/diperhamba oleh golongan ini untuk mengejar matlamat terus mencari Qutub atau abdal atau Imam Bani Hasyim di celah kangkang mereka(nafsu) sahaja. Tamat di situ segala dakwah ilmu agama mereka.
Sukar nak habiskan nyawa. Tidak memberi manfaat bahkan membawa mudharat jika dihampiri oleh semua alumni teknikal ini. Inilah golongan bermasalah di Padang Mahsyar, Masa nak mati, dan juga masa mereka hidup ibarat dedalu akan mencari pokok tumpanganya. Kemudian ia akan mati selepas pokok tumpangannya itu mati habis disedut segala zatnya.
Banyak penyakit & masalah hidup - sentiasa. Inilah D10-MQTK, “M1 Rosak” @ G4 (manpower/manusia golongan ke-4 ikut hadis, DDP-defect-delay-penalty), penjemput 15B dan musuh teknikal Negara wajib dilupuskan 100% dan kerana ini jugalah target Kementerian Pelajaran, lebih 400 ribu guru wajib 100% ada ijazah dan menguasai semua teori ini menjelang 2015 nanti.

No comments:

CROWN D'RAJA PERTUBUHAN MQTK QuranSunnahIslam..

........free counters ..............................................................................“and I have come to you with a SIGN FROM YOUR LORD, so fear Allah and OBEY ME! Truly Allah is my Lord and your Lord. Therefore submit to HIM! This is A STRAIGHT PATH" (maryam 19:36)