Wednesday, June 29, 2011

ERA 2000- 2100M


1999 - 31 Ogos YM. Nik Lah Nik Mat, pemegang wasiat Istana Pattani terakhir dengan kelahiran Tunggal, meninggal dunia dan meninggalkan anak-anak seramai  8 orang serta berpuluh cucu dan cicit, serta khazanah kitab jawi nenek moyang Bani Hasyim ini untuk diterapkan ke dalam PKLGK(untuk diterjemah dan disebar dalam versi melayu) di atas dan sebahagiannya masih perlu diterjemah ke rumi oleh cucu cicitnya dalam PKLGK untuk rakyat melayu umum.
2001 – Constain Group, syarikat kontraktor binaan dan kejuruteraan Awam terbesar dan tertua di Bursa London di beli oleh Intria (anak Syarikat UEM Berhad) di bawah Khazanah(Pemegang aset Melayu/Bumiputera). Bangsa Melayu mengkagumkan seluruh dunia kerana kerugian berbilon pound Constain yang hamper muflis dan tidak mampu ditanggung oleh kerajaan British/Istana Buckingham tiba-tiba mendapat bantuan langsung dari Konglomerat Raja-Raja Melayu, hingga ia mampu berdiri teguh semula di mana semua oraganisasinya diserapkan dengan jentera Teknikal Bangsa Melayu diketuai Datuk Ir. Dr. Ramli bin Mohammad. -penyumbang awal MQTK (Sekarang 2010, UEM diketuai CEO Datuk Ahmad Pardas).
APAKAH YANG MENGEJUTKAN BANI HASYIM GENERASI KE-40 RASULULLAH SAW AKHIR ZAMAN..?

No comments:

CROWN D'RAJA PERTUBUHAN MQTK QuranSunnahIslam..

........free counters ..............................................................................“and I have come to you with a SIGN FROM YOUR LORD, so fear Allah and OBEY ME! Truly Allah is my Lord and your Lord. Therefore submit to HIM! This is A STRAIGHT PATH" (maryam 19:36)