Wednesday, June 29, 2011

MQTK ABAD KE-21

MQTK ABAD KE-21
2003 – Utusan Malaysia umum Gerhana Bulan dan matahari serentak dalam ramadhan yang ditunggu semua ahli kitab yahudi, nasrani dan Islam kerana tanda Messiah bagi Yahudi dan /atau Imam Mahadi bagi umat Islam/Pinpinan dari Allah terakhir sebelum era Nabi Isa bermula. Tun Mahathir didesak letak jawatan. Tun Abdullah Badawi ambil alih PM ke-5 Maaysia. Pegang Pengerusi OIC, tetapi gagal laksana kitab Raja Melayu ke semua 57 negara OIC. Diamkan surat PKLGK. Dapat Pencen Penuh PM dan seorang bini idaman sejak muda..!!
2004 – Tsunami melanda Aceh. 300 ribu maut. Malaysia sedikit  kena tempias di negeri pantai barat  namun kematian kurang 1000 orang. Markas dijadikan ISTANA-4 Isteri Ayah Pin, yang Mengaku Imam Mahadi dan mewakili kerajaan langit di dalam naungan bumi Raja Melayu, dibakar oleh pihak kerabat  Istana Raja-Raja Melayu(termasuk MQTK dipaksa ikut serta) setelah kuasa undang-undang dan politik gagal selesai masalah ajaran aqidah songsang sesat beliau.
2006 -  Wakil MQTK ke Kaabah, Ir. Nik Syukri Nuawi(melalui D1-MQTK Tok Ayah Bidin Jedok) dan mengesahkan 313 Bani Hasyim adalah dari "MELAYU". Persediaan dirangka mengikut petunjuk alam semulajdi dan juga arahan dari semua 40 ahli kasyaf dan para ahli zikir tertua sahaja. 40 jenis senjata Faqir mula dibuka, diabahagi/diagihkan kembali kepada semua wakil/penjaga kubur 40 Wali Allah Kelantan terdahulu yang mana wirid itu akan di baca sewaktu berziarah ke kubur mereka secara serentak, dan boleh mewujudkan kejadian aneh atau luar biasa atau mematikan/melumpuhkan musuh serta merta tanpa menggunakan sebarang senjata. Unit Tahfiz dan Ketua Unit D7-MQTK diamanahkan menjaga semua amalan era HM Cik Siti Wan Kembang memenggal leher King Ramakhamkheng tersebut dan wajib dilancarkan pada bila-bila masa mengikut arahan D1-MQTK.(jika organisasi MQTK tergugat)

2007 - Kami semua dipanggil ke Mesyuarat Agung Pertubuhan Kerabat Long Gaffar Kelantan, kami dimaklumkan terpaksa mencari sendiri pengganti Tok Ayah Awang(dan semua D1-MQTK) yang selama ini tempat bergantung/mengadui bila ada kerabat terlanggar pantang, gagal rukun haji, diserang sihir siam dan sebagainya yang ramai setiap ahun seluruh 10 Jajahan dan seluruh negara. Urusan kerabat Bani Hasyim makin rumit bila terlalu ramai kerabat di era/abad ini. Kelantan sahaja lebih 700 ribu. belum campur yang dari luar. Satu entiti lain dicadang dan disokong oleh yang tua-tua termasuk Datuk Mufti sendiri, YM. Ayahku Iskandar (Engku Iskandar) dan ramai lagi. Kitab swasiat Ketua Wali 7 Bapa Kesultanan Melayu, sekali lagi berpindah oragnisasi.

2008 - Atas sebab yang tidak didedahkan kepada kami,(D3) oleh semua yang tertua(D1),  YM Nik Mohd Kamal bin Hj. Nik lah (D8-MQTK) diarah hantar surat untuk ganti Perdana Menteri secara muslihat guna petunjuk Pati Rahsia (hantar sesuatu yang  dijampi khas dengan asma dan menggunakan cop mohor nenek moyang, yang telah diketahui dan diyakini tidak akan dilayan, dan automatik akan tewas/jatuh/tersungkur/kalah/tertolak). Benar akhirnya Najib terpaksa diangkat ganti walaupun belum uzur syarie. Ketua Ulama Pattani  mewakili lebih 2000 ulama berjumpa dan memohon Satiq dilancar untuk runtuhkan kerajaan Thaksin, Thailand.  Thaksin akhirnya tewas dalam rampasan kuasa oleh General Sonthi beragama Islam.Kitab dicetak dengan drastik tanpa peduli institusi politik lagi dengan bantuan dan kerjasama semua pihak termasuk 17 syarikat penerbit dkenalpasti boleh menjana pendapatan organisasi untuk pasaran lebih 300 juta pembaca versi melayu asia tenggara. 17 Syarikat bumiputera tersebut adalah ;

17 SYARIKAT PENERBIT TERBESAR MALAYSIA TERLIBAT BEKALAN 
KITAB MQTK ;(30-40% Untung untuk anda, jika anda terus kepada penerbit)
1. K1, K3 : Jabal Maraqy Enterprise - Kota Bharu, Kelantan.
2. K2, K14 : Pustaka Muda, - Ipoh, Perak.
3. K4 : Bina Iman Sdn. Bhd. - Kuala Lumpur.
4. K5 : Pustaka Darussalam Sdn. Bhd. - Alor Setar Kedah
5. K6 : Al-Hidayah Publication Sdn. Bhd. - Kuala Lumpur
6. K7 : Jaafar Rawas Sdn Bhd.  - Kota Bharu, Kelantan.
7. K8 : S/U MQTK, - Kuala Lumpur.
9. K9, K10, K11 : Pustaka Aman Press Sdn. Bhd. - Kota Bharu, Kelantan.
10. K12, K13 : Victory Agency Sdn. Bhd. - Kuala Lumpur
11. K15 : Pustaka Al-Shafa Sdn. Bhd. - Kuala Lumpur
12. K16 : Tafsir Al-Quran PT. Syamil Cipta Media Sdn Bhd. - Kuala Lumpur.
13. K17 : Klang Book Centre Sdn.Bhd. - Kuala Lumpur
14. K18 : PT Bina Ilmu, - Kuala Lumpur.
15. K19 : Al-Kafilah Enterprise, - Kota Bharu Kelantan.
16. K20 : Darul Numan Sdn. Bhd. - Kuala Lumpur.
17. K21,K22 : Crescent News Sdn. Bhd. - Kuala Lumpur.
(RUJUKAN SEMUA BANI HASYIM KERABAT MQTK SEJAK 1756M)
2009 – Datuk Seri Najib dilantik PM ke-6. KDN/Pendaftar/Istana arah PKLGK tubuh satu lagi entity Bani Hasyim yang lebih terbuka untuk khusus sebar semula semua kitab Majapahit II yang tertangguh 50 tahun lebih..
Jan. 2009 – AJK Long Gaffar Kelantan mula bentuk organisasi pemuda MQTK untuk sambung tugas nenek moyang sejak lebih 1400 tahun itu dengan pemilihan lebih 300 kerabat Bani Hasyim terbaik dan terbijak(kerjasama KPM) dari alumni SBP/MRSM atau yang mencapai IQ minima 146 mata dan ke atas, untuk mengkaji, meneliti terjemah kitab dengan bahasa terbaik dan seterusnya membawa pendedahan kepada umum rakyat jelata dengan kaedah tertentu, melalui hanya satu saluran organisasi Bani Hasyim yang sah berdaftar dengan Raja-Raja Melayu, itulah  MQTK. 22 Kitab MQTK disahkan oleh ISTAC/IIUM di mana lebih 50 profesor pelbagai bidang Ilmu Islam dari lebih 50 negara OIC dunia bernaung. Terjemahan untuk 57 bahasa negara lain diusahakan bersama dengan kontrak tertentu di wakili YM. Prof. Dr. Hj. Muhammad Uthman El-Muhammady, anak Kelantan Tokoh Maal Hijrah Kebangsaan 2007.


PERANCANGAN TAN SRI NIK AHMAD KAMIL UNTUK MELAYU MENJAJAH DUNIA(DENGAN ILMU DAN KEFAHAMAN) DIBUKA KEMBALI DAN DISAMBUNG OLEH JENTERA BARU BANI HASYIM - MQTK.
Julai 2009 MQTK didaftar. Kitab diwajibkan kepada semua ahli MQTK dan sedang dimayakan(online storage) untuk versi Melayu rumi dan gaya bahasa termoden/terbaru agar semua rakyat malaysia terdedah termasuk ilmu teknikal Islam sebenardalam Pati Rahsia, bukan hanya alumni pelajar sekolah teknik kuantan sahaja...free of charge..!!
Sept. 2009 – Semua khazanah kitab sahaja(keris/mahkota/tongkat khutbah dan lain2 kami tak mahu) dipindahkan kepada MQTK dan diarahkan untuk sebaran umum rakyat untuk atasi kejala social anak zina kerana jahil murakkab.(sambil mereka suruh kami cari untung...berhenti dulu berperang sekejap). Anakanda kepada arwah penggasas PKLGK, YM Nik Mohd Kamal selaku wakil dan AJK bagi mewakili Syed Kuning-Datuk Perdana-Datuk Syed Kadok mengizinkan semua kitab dipindah kepada satu lagi Pertuuhan Bani Hasyim yang boleh bercampur dengan semua yang bukan Bani Hasyim, tetapi ikut setia.
Dis. 2009 – Pejabat Aduan Rasmi Bani Hasyim Asia Tenggara dilancar dan di buka untuk kerabat mengadu urusan sulit dalaman masalah keluarga seperti anak luar nikah, gagal rukun haji, bala penyakit jasad yang misteri, terlanggar pantang, mangsa sihir siam/Buddha dan pelbagai lagi di Kg. Bandar di  tanah percuma pemberian Sultan Muhammad IV kepada nenek moyang MQTK. Kaum kerabat di luar Kelantan dikerah balik agar angunkan berates ekar tanah tinggalan arwah generas terdahulu yang majoritinya terbiar, kerana lebih 800 ribu berhijrah keluar negeri akibat struktur ekonomi tidak menentu di bawah kuasa politik semasa.(tiada banyak peluang kerja swasta, kecuali kerajaan).
Manakala Melaka, 500 tahun selepas Portugis, natijahnya, kini(1900-2000) - melaka berada dalam Malaysia tanpa institusi sultan, tetapi semua kitab telah tiada lagi habih jadi jahil teruk terpaksa buat sekolah mengandung setelah segala kitab kesultanan mereka  dipindah ke Majapahit II semula di era Puteri Saadong dan Raja Abdullah. So, semua rakyat melaka kena beli dengan Majapahit II...
2010 - Kitab golongan yang dikisahkan dalam sejarah panjang 900 tahun di atas hanya nak bawa satu jer kepada kita....400 jam ilmu mereka dari 22 kitab ..bukan hanya jimak, mereka DULU-DULU arif semua cabang ilmu agama iaitu Tauhid, Fekah, Tasauf, Syariat, Tarekat, Hakikat, Makrifat, falak, matematik,  dan arif semua urusan  man power, material, machinery, masa dan money(5M). Justeru seluruh wakil 22 Alumni SBP termasuk MRSM dan Tahfiz serta ahli MENSA negara dikumpulkan di dalam unit-unit khas di dalam MQTK dengan peruntukkan sulit bernilai di luar jangkaan manusia biasa untuk satu projek melibatkan lebih 6 billion manusia akhir zaman ini untuk tempoh selama 99 tahun. Dan bagi  pengurusan keuntungan kontrak besar inilah ianya diserahkan kepada Jurukur Bahan (bukan ahli bidang agama), tetapi dengan perjanjian semua pihak berkuasa agama berdiri teguh di belakang bila diperlukan(ISTAC/IIUM/Pondok/Tahfiz/Ahli Kasyaf/Ahli Laduni/Ahli zikir @ Pertapaan etc.).

No comments:

CROWN D'RAJA PERTUBUHAN MQTK QuranSunnahIslam..

........free counters ..............................................................................“and I have come to you with a SIGN FROM YOUR LORD, so fear Allah and OBEY ME! Truly Allah is my Lord and your Lord. Therefore submit to HIM! This is A STRAIGHT PATH" (maryam 19:36)