Wednesday, June 29, 2011

SELURUH PEMBESAR TERTUA NEGERI BERGABUNG MEMBERI SOKONGAN PADU KEPADA MQTK - ERA FB.

Nov. 2010 - Datuk Biji Sura bagi pihak seluruh Majlis Orang Besar-Besar Istana Kelantan,  sebagaimana Datuk Kaya Perba Mufti Kelantan dan ISTAC/IIUM serta Pendaftar Pertubuhan/KDN bersetuju semua  urusan sebaran kitab Istana ini dikemudi oleh MQTK, walaupun ketua/jurumudi bukan alim ulama(aliran Teknikal dan bekas Jurukur Bahan syarikat British) atau khusus dari aliran keagamaan sebagaimana YDP organisasi Bani Hasyim terdahulu mesti, dari aliran tersebut (YDP. PKLGK adalah Prof. Dr. Engku Ibrahim - PhD dalam Pengajian Islam UM). - Walaupun ramai juga ynag komplen. Tetapi adab dalam Bnai Hasyim, diam dengan pilihan petunjuk Istikharah ahli-ahli yang arif tua-tua dan masih ada.
2010 MQTK dengan kontrak 30-40% dari jumlah jualan/pedapatan bersih sebagai imbuhan berkerjasama dengan Raja-Raja Melayu bagi semua kitab dan lain-lain produk kemudiannya  bernilai leih RM 1 Trillion untuk selama 99 tahun(40+59), dengan perjanjian menghidupkan Tahfiz negara/di bawah Bani Hasyim/kerbbat Istana semua Raja-Raja Melayu seluruh negara(taja dari duit keuntungan kontrak organisasi), diarah berada di FB untuk berdepan semua jenis musuh Raja-Raja Melayu secara “Soft Way”(tanpa peluru & hukuman bunuh) tak kira siam, nazi, melayu munafiq, yakuza, mafia etc..etc...janji musuh...kasi hentam sama dia...hanya dengan ayat-ayat Al-Quran.!!
Setakat hari ini...ramai jugak laa yang dah mampus lawan raja2 melayu ni...selain Yakuza, Mafia, Nazi, komunis...anak melayu antaranya Mona Fendy, Mohd Amin Razali(Al-Maunah), Rashid Maideen, syamsiah fakeh-dihalau, dan sebahagiannya bukan dihalau, tetapi mampus dengan sendiri belum sempat lawan lagi.!! 
TAMAT LAPORAN RINGKAS YANG DIIZIN DIDEDAHKAN KEPADA UMUM. DIARY PENUH  TAN SRI NIK AHMAD KAMIL UNTUK JAJAH DUNIA DENGAN KOMANWEL 1928 - 2100M : SILA JUMPA S/U MQTK SENDIRI.
31 disember 2010.

No comments:

CROWN D'RAJA PERTUBUHAN MQTK QuranSunnahIslam..

........free counters ..............................................................................“and I have come to you with a SIGN FROM YOUR LORD, so fear Allah and OBEY ME! Truly Allah is my Lord and your Lord. Therefore submit to HIM! This is A STRAIGHT PATH" (maryam 19:36)