Wednesday, June 29, 2011

BILA MASJIDIL-AQSA JATUH DAN ISRAEL/NEGARA YAHUDI TERBENTUK DI DUNIA..??

1946M Tan Sri Nik Ahmad Kamil(Alumni MCKK 1925), bekas pensyarah undang2 di Bristol University 1930an(guru law moden seluruh Bangsa British/pengasas komanwel) draft perlembagaan Negara dan UMNO, atas permintaan Dato Onn bin Jaafar dan para pembesar Melayu waktu itu untuk satukan bangsa Melayu dengan 9 Raja. Singapore, Sabah Serawak mengikut. MENSA(orang bijaksana, waras, ada ilmu kitab atau rujukan benar) ditubuhkan di London oleh seorang Lulusan Undang-undang dan sahabat/kenalan  Tan Sri Nik Ahmad Kamil untuk mudah rujukan dua institusi Raja kemudian hari.
1948M Israel mula Isytihar negara(dan istihar merdeka 1969). Pati Rahsia diwajibkan kepada semua sanak sedara yang dipaksa mengikikut Nik Ahmad Kamil. Doktrin komunis memcahkan lagi melayu. Rashid Maideen, Syamsiah Fakeh, Chin Peng mula cuba mengambil alih kuasa Raja-Raja Melayu dan beroperasi dari hutan dan lading getah seluas 100 ekar di Sukirin,Selatan  Thailand yang juga dimiliki anak Melayu(Pasir Mas) dan pengamal kitab Cik Siti Wan Kembang.

1952M – HM King George Meninggal. HM Queen Elizabeth II ambil alih Istana Buckingham dan empayar British. Genius Majapahit II, Nik Ahmad Kamil selaku pakar Undang-Undang da guru Undang-Undang British dipanggil ke Istana Buckingham untuk susun semula semua lebih 50 buah Negara di bawah Komanwel. Di Malaysia - Parti Melayu berpecah. Wujud PAS, oleh yang tertolak disebabkan kurang bijak sana di mata para penasihat tertua,  yang inginkan Islam tanpa pengaruh seluruh orang tua-tua kerabat Bani Hasyim dan Istana ini serta kebanyakkanya bukan dari  aliran/fahaman/mazhab Jaafari atau Bani Hasyim. Namun dibenarkan kerana tetap mengaku Islam.

No comments:

CROWN D'RAJA PERTUBUHAN MQTK QuranSunnahIslam..

........free counters ..............................................................................“and I have come to you with a SIGN FROM YOUR LORD, so fear Allah and OBEY ME! Truly Allah is my Lord and your Lord. Therefore submit to HIM! This is A STRAIGHT PATH" (maryam 19:36)