Wednesday, June 29, 2011

SISTEM MONARKI RAJA MELAYU DAN BRITISH SEJAK LEBIH 1000 TAHUN, CUBA DIHAPUSKAN DARI MUKA BUMI OLEH YAKUZA-JEPUN, HITLER-GERMAN, FASCIST-ITALY DAN KOMUNIS. - BANTUAN BRITISH.

1943 – Manhattan Project. Cadangan asal pihak penasihat Raja Melayu menggunakan  sejenis logam aktif seperti Natrium Oksida yang boleh meletup di dasar laut menghasilkan kucahan ombak besar(Kuasa Air) atau “Tsunami” untuk menenggelamkan 100% pulau jepun ditukar dengan kaedah dan teknik lebih murah serta lebih berperi kemanusiaan. Tajaan USA dan hanya menelan belanja USD50 billion tanpa bayaran balik. Projek sulit sekutu Raja-Raja Melayu dari British, China, Rusia, dan USA dengan kepakaran pakar fizik Elbert Einstein(Yahudi),  untuk cipta over heating 3000 darjah Celsius(Kuasa Api) untuk menghanguskan 100% hidupan dan struktur logistic/bangunan berpuluh kilometre persegi kawasan menggunakan setengah tan plutonium (bom Atom), yang mampu membakar hangus semua hidupan dalam orbit tersebut dalam tempoh kurang 10 saat kesan radioaktif atau bahang/wap kepanasan melampau itu. Ianya hanya umpama sekumpulan nyamuk ditelangkup di bawah kuali panas dan amat mudah beratus ribu jin-jin yakuza  jepun sekaligus mampus..dan yang cedera cacat kekal entah berapa juta hingga kini..!!.

1945 – Jepun dilayan dengan penuh hormat mengikut kaedah Raja-Raja Melayu, dengan jamuan dan pesta beramai-ramai menyambut  “Bom Atom”. Raja Melayu bebas dari Jepun gilor babi celako ciss (tuk nenek ambo ramai hilang - rekod PKLGK/MQTK lepas 1946, lebih 276 orang hilang tanpa kubur...!!). General Yamashita  laknatullah dihukum bunuh/tembak oleh USA atas salah guna kuasa tentera(Raja Jepun tidak dihukum). Hitler bunuh diri. Fascist di Italy berkubur, tetapi  diganti dengan Mafia pulak..!! Jambatan Kusial Tanah Merah diberi Gelaran Guillmard Bridge - Ahli Astronomi dan Penasihat kanan HM King George IV dan Sultan Muhammad IV 1900-1920M - era Tok Kenali, Wali Allah masyhur menjadi Ketua Majlis Agama Islam Kelantan.

No comments:

CROWN D'RAJA PERTUBUHAN MQTK QuranSunnahIslam..

........free counters ..............................................................................“and I have come to you with a SIGN FROM YOUR LORD, so fear Allah and OBEY ME! Truly Allah is my Lord and your Lord. Therefore submit to HIM! This is A STRAIGHT PATH" (maryam 19:36)